Palvelumme

Tarjoamme monipuolista osaamista vuosien kokemuksella

Aikuisneurologinen fysioterapia
Pyritään kuntouttamaan yksilöllisesti neurologisten sairauksien tai vammojen aiheuttamia ongelmia (esim. Parkinsonin tauti, MS-tauti, aivoinfarkti).
Tavoitteena mm. omatoimisuuden saavuttaminen ja toimintakyvyn palautuminen.

Akupunktio
Kiinalaiseen lääketieteeseen perustuva hoitomuoto, jossa mm. kiputiloja hoidetaan pistämällä ohut neula ihon alle trigger-pisteeseen.

Faskiakäsittelyt
Kehon elimiä, lihaksia ja luita ympäröi faskia- eli sidekudoskalvo, joka kiristyy esim. urheilun tai trauman seurauksena aiheuttaen kipua.
Faskiakalvoja käsittelemällä saadaan aikaan relaksoitumista, mikä helpottaa lihasten jännitys- ja kiputiloja sekä epätasapainoa.

Fysioterapia

Hieronnat

KELA:n vaativa lääkinnällinen kuntoutus

Kinesioteippaukset
Kinesioteippauksella hoidetaan mm. kipu- ja turvotustiloja ja ja lisätään nivelen liikkuvuutta.
Elastinen kankaanomainen teippi liimataan ihoon, jolloin iho ja faskiat (=sidekudoskalvot) asettuvat.
Ihon imuneste- ja pintaverenkierto vilkastuu.

Lahjakortit

Lihaskuntotestaukset

Lymfaterapia
Kevyt, kivuton pumppaustekniikka, joka vähentää turvotusta kehon vaurioalueella.
Lymfaterapian avulla kiihdytetään kehon imusuonten toimintaa, jolloin kudosnesteet lähtevät liikkeelle.

Personal trainer -palvelut

Ravinto-ja liikuntaneuvonta

Superkylmähoito
Ainoa Varkaudessa!
Ylipainekylmän (CRYO) mikrokidesuihkulla iholle puhalletaan -78 asteista hiilidioksidia.
Superkylmällä hoidetaan akuutteja vammoja ja tulehdustiloja. Nivelongelmista kärsivien ja urheilijoiden suosima.

TULE-vaivojen fysioterapia
Tuki- ja liikuntaelinvaivojen monimuotoista fysioterapeuttista hoitoa.
Yleisimpiä vaivoja ovat lanneselänsairaudet, nivelrikot sekä niska-hartia -oireyhtymä.

Vyöhyketerapia
Kevyttä koko kehon vyöhykeratojen hierontaa ja painaltamista, joka aktivoi kehoa parantamaan itse itseään.
Helpottaa esim. kiputiloja, päänsärkyä, unettomuutta, vatsavaivoja, vauvan koliikkia ja hormonaalisia vaivoja.

TEEMME MYÖS KOTIKÄYNTEJÄ.